Известие

Collapse
No announcement yet.

Още един скраб

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Боби братушка прав си. Поръчах сегменти от Рено Сафран 2.2 бензин и са същата дебелина но ще трябва да ги опиля с 4 десети. Във Вторник трябва да пристигнат и да видим този път какво ще се на*ере
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
      Боби братушка прав си. Поръчах сегменти от Рено Сафран 2.2 бензин и са същата дебелина но ще трябва да ги опиля с 4 десети. Във Вторник трябва да пристигнат и да видим този път какво ще се на*ере
      Няма ядове, внимателно се припилват и стават.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #63
        Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
          Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/
          Ако купето е читаво, не се отказвай. Аз на твое място, ако ми беше читаво останалото, намирам едно долнище от примерно 145 боксер 1.7 16V и директно му захлупвам 8 клапановите глави, събирам и карам на 12 към 1 на газ и пей сърце.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Ако купето е читаво, не се отказвай. Аз на твое място, ако ми беше читаво останалото, намирам едно долнище от примерно 145 боксер 1.7 16V и директно му захлупвам 8 клапановите глави, събирам и карам на 12 към 1 на газ и пей сърце.
            Чакай, чакай малко че не ти проследих мисълта. 8 клапанова глава ама от 1.5 или от 1.7 слагаш
            alfa romeo sprint 1984

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
              Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/
              Ако не ти е писнало още от нея и купето е здраво,мога да ти подаря обслужен мотор 1.4.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                Чакай, чакай малко че не ти проследих мисълта. 8 клапанова глава ама от 1.5 или от 1.7 слагаш
                Неговите си глави, от 1.7 мотора с джетроник, каквато е колата фабрично.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #68
                  Боре, осемклапановите глави са едни и същи. Поне аз не съм видял разлика.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Боре, осемклапановите глави са едни и същи. Поне аз не съм видял разлика.
                    Може и аз да греша, но горивната камера на 8 клапанова глава за 1.5 не е ли по-малка от тази на 1.7.
                    Пиша по-спомени, затова не претендирам за точност. Но 1.5 не беше ли с недоход на буталото.

                    Май адаша ще трябва да внесе малко яснота.
                    alfa romeo sprint 1984

                    Comment


                    • #70
                      Благодаря на всички за помощта и мненията. Купето е запазено и колата ми харесва но ако ще я правя ще е в далечното бъдеще защото за в момента нямам нито време нито пари за нея. Ще гледам да вкарам в движение бялата за да може другото лято да си я карам пък тази за сега ще стои. Имам въпрос. Съединителя от 1.7 8V става ли за 16V ?
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                        Може и аз да греша, но горивната камера на 8 клапанова глава за 1.5 не е ли по-малка от тази на 1.7.
                        Пиша по-спомени, затова не претендирам за точност. Но 1.5 не беше ли с недоход на буталото.

                        Май адаша ще трябва да внесе малко яснота.
                        Това няма значение каква кубатура е мотора. Просто боксерите се делят на стар и нов. Демек стария и с недоход и с чашки на клапаните с пулове, новия е с хидравлични повдигачи и с други горивни камери и без недоход. Има и 1.3 и 1.5 и в 2-та варианта, като стария мотор е с по-малка компресионна височина на буталата, останалото в долнището на мотора е еднакво. А главите на новия мотор, с хидравличните повдигачи и с еднакви глави от 1.3 до 1.7, като при 1.3 и 1.5 е с малко по-малки портове от главите за 1.7, но пък клапаните са еднакви.

                        ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

                        Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                        Благодаря на всички за помощта и мненията. Купето е запазено и колата ми харесва но ако ще я правя ще е в далечното бъдеще защото за в момента нямам нито време нито пари за нея. Ще гледам да вкарам в движение бялата за да може другото лято да си я карам пък тази за сега ще стои. Имам въпрос. Съединителя от 1.7 8V става ли за 16V ?
                        Да, съединителите са еднакви.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #72
                          Отново въпрос! Каква е разликата между 1.6 8v boxer и 1.7 8v boxer ??? Знам, че коляновия вал и главите са еднакви ама Блока ,биелите и буталата? И ако сложа 1.6 от 145 на 33-ката с нейната си инсталация ще върви ли нормално без проблеми
                          sigpic
                          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                          Comment


                          • #73
                            1.6 мотора е с бутала от 1.5 84мм а коляновия вал е от 1.7 72мм вси4ко друго е еднакво думкай смело

                            Comment


                            • #74
                              Ще ми се да го направя 1.7 но в такъв случай ще ми трябват 3 бутала ... Ако реша да ползвам моята карантия с буталата на 1.6 ми се струва малко Франкенщайн ще стане работата
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • #75
                                Благодарение на Рижавия се сдобих с блок но след замерване се оказа , че е 1-ви ремонт и няма да ми свърши работа. Тая кола направо ме отказа като вземем в предвид, че ми трябват доста неща за бялата и към това, като добавим новия закон за тъпите застраховки май тази седмица ще се бракува зеления гад и ще го ползвам за донор на Бялата. Ако на някой му трябват обикновенни седалки със сива тапицерия да свирка да му ги пращам защото ми е жал да ги хвърля на боклука. Ако реша да махам и други части от колата ще пиша пак в тази тема. Също имам и въпрос хидравличната рейка от 33 става ли за 145 боксер.
                                sigpic
                                33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                                Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                                Comment

                                Working...
                                X